Įtraukusis ugdymas
KAIP ATLIKTI FUNKCINĮ ELGESIO VERTINIMĄ. https://www.vilniausppt.lt/itraukusis-ugdymas-2/
SĖKMINGAS MOKYMASIS KAI VEIKIAME DRAUGE (mokiniams, jų tėvams ir mokytojams)
https://kppt.lm.lt/wp-content/uploads/2020/06/Knyga-s%C4%97kmingas-mokymasis-2.pdf
INTENSYVIOS EMOCIJOS IR EMOCINĖ PERKROVA. KAIP PADĖTI VAIKAMS, TURINTIEMS ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ? https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17901
BENDRADARBIAVIMAS SU TĖVAIS UGDANT ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ TURINTĮ VAIKĄ – AR SIEKIAME TO PATIES?
https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17900
KAIP PARENGTI INDIVIDUALŲ PAGALBOS PLANĄ VAIKAMS, TURINTIEMS ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ?
https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17902
KAIP VAIKAMS PRISTATYTI BENDRAKLASĮ, TURINTĮ AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMŲ? https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17950
KAIP UGDYTI VAIKŲ, TURINČIŲ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, LYTIŠKUMĄ? https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17904
KAIP VIZUALINĖS PRIEMONĖS PADEDA MAŽINTI VAIKŲ, TURINČIŲ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, NEPAGEIDAUJAMO ELGESIO APRAIŠKAS?
https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17905
KAIP VAIKĄ, TURINTĮ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, MOKYTI ŽAIDIMO ĮGŪDŽIŲ IR SOCIALINĖS SĄVEIKOS? https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17906
ATMINTINĖ MOKYTOJAMS, UGDANTIEMS MOKINIUS, TURINČIUS KLAUSOS SUTRIKIMŲ. https://www.nsa.smm.lt/wp-content/uploads/2021/01/Atmintine-mokytojams-ugdantiems-klausos-sutrikimu-turincius-mokinius.pdf
REKOMENDACIJOS DĖL ATNAUJINTŲ BENDRŲJŲ PROGRAMŲ PRITAIKYMO MOKYMOSI SUTRIKIMŲ (BENDRŲJŲ, SPECIFINIŲ, NEVERBALINIŲ) TURINTIEMS MOKINIAMS.https://www.emokykla.lt/upload/EMOKYKLA/BP/2022-03-10/tarpiniai/Rekomendacijos%20spec%20%20poreikiai/Mokymosi%20sutrikimai.pdf
REKOMENDACIJOS ĮTRAUKIOJO UGDYMO PLĖTRAI MAŽINANT MOKINIŲ PATIRIAMUS EMOCINIUS IR EDUKACINIUS SUNKUMUS.
https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17200
ILIUSTRUOTAS ŽODYNAS APIE NEGALIAS VAIKAMS „ŽMOGUS SU NEGALIA IRGI GALI“. METODINIS LEIDINYS MOKYTOJUI.
https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/18350
VAIKŲ, TURINČIŲ ŽYMIUS, LABAI ŽYMIUS KOMPLEKSINIUS SUTRIKIMUS UGDYMO YPATUMAI. https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/15001
POZITYVAUS ELGESIO PALAIKYMO IR INTERVENCIJŲ SISTEMA. SKATINIMO SISTEMOS. https://srvks.lt/wp-content/uploads/2021/12/PEPIS_skatinimo_sistemos.pdf
TIKIMYBIŲ ŽEMĖLAPIS POZITYVAUS ELGESIO STRATEGIJA.
https://srvks.lt/wp-content/uploads/2022/01/TIKIMYBIU-ZEMELAPIS-7.pdf
SUTRIKUSIOS RAIDOS VAIKŲ KONSULTAVIMO SKYRIUS KAIP NUSTATYTI RIBAS KLASĖJE? https://srvks.lt/wp-content/uploads/2021/01/Kaip_nustatyti_ribas_klaseje.pdf
FUNKCINIS ELGESIO VERTINIMAS https://srvks.lt/wp-content/uploads/2021/03/NAUJAS-FEV-GAIRES-SRVKS.LT_-1.pdf
ĮTRAUKTIES PRINCIPO ĮGYVENDINIMO GAIRĖS MOKYKLOJE (ĮTRAUKTIES PRINCIPO GAIRĖS). https://www.nsa.smm.lt/itrauktis-ugdyme/
ĮTRAUKIOJO UGDYMO LINK: VERTYBĖS, POŽIŪRIS IR SUSITARIMAI.
https://www.youtube.com/watch?v=yIMU9YHTirs
ĮTRAUKIOJO UGDYMO LINK: ĮTRAUKUSIS UGDYMAS KLASĖJE.
https://www.youtube.com/watch?v=f-RA_JgLfhQ
KULTŪRA ĮTRAUKČIAI ĮTRAUKTIS KULTŪRAI MOKYKLOJE.
https://www.youtube.com/watch?v=KZ0UcU5HnWw
KAIP UGDYTI VAIKŲ, TURINČIŲ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, KOMUNIKACINIUS ĮGŪDŽIUS.
https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17909
KAIP ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ TURINTĮ VAIKĄ ĮTRAUKTI Į SENSORINES VEIKLAS NAMUOSE. https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17912
VAIKŲ, TURINČIŲ ĮVAIRIAPUSIŲ RAIDOS SUTRIKIMŲ, PAGRINDINIŲ ĮGŪDŽIŲ UGDYMAS. https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17910
KAIP UGDYTI VAIKŲ, TURINČIŲ AUTIZMO SPEKTRO SUTRIKIMŲ, SAVARANKIŠKUMĄ NAMUOSE. https://sodas.ugdome.lt/metodiniai-dokumentai/perziura/17911