Kontaktai

(8 5) 242 1611

Naujienos

O, Barselona!

Kai Lietuvoje viešpatavo šaltis, speigas ir sniego pusnys, IVg klasė su auklėtoja Vilija ir ispanų kalbos mokytoja Migle kelioms dienoms išvyko į Ispanijos miestą Barseloną. Kelionė buvo puiki – mokiniai ne tik pamatė sostinę  Barseloną, bet ir smagiai praleido laiką drauge. Siųsdami linkėjimus keliautojai nori papasakoti apie patirtus nuotykius.

Į Ispaniją atskridome gruodžio 10 dienos vakarą. Įsikūrėme hostelyje ir laukėme pirmosios dienos Barselonoje.

Pirmoji diena

Pėsčiomis patraukėme iki La Sagrada Familia bažnyčios. Beeinant labiausiai nustebino palmės ir tarp jų skraidančios  papūgos. Besiklausydami įdomaus gidės pasakojimo, apžiūrėjome žymiąją Antonio Gaudi bažnyčią, kuri pradėta statyti 1882 m., tačiau statybos dar nėra baigtos – planuojama baigti tik po 2026 m. Bažnyčios aukštis siekia 170 metrų. Verta paminėti, kad šventovė statoma tik iš paaukotų pinigų. Sakoma, jog aukos bažnyčiai atperka visas nuodėmes, o nusipirktas bilietas taip pat yra auka. Pamatėme Casa Battlo – dar vieną žymų Antonio Gaudi pastatą, kuriame jis pats gyveno. Apžiūrėjome gotikinį kvartalą, aplankėme Pablo Picasso muziejų.

Antroji diena

Autobusu keliavome į Montserrat kalną, ant kurio įsikūręs Montserrat vienuolynas. Čia vaikščiojome takais, nuo kurių atsivėrė kvapą gniaužiantys vaizdai. Drąsiausi pozavo nuotraukoms atsistoję ant kalno šlaito. Aplankėme Juodąją Montserrat Mergelę, kuri išpildo norus – tereikia jai ką nors pasižadėti arba sugrįžti jos aplankyti, kai noras bus išpildytas. Tokios rimties, kokią patyrėme eidami apžiūrėti statulos, nesame patyrę net per matematikos kontrolinius. Išgirdome ir berniukų, besimokančių vienuolyno mokykloje, chorą.  Prieš grįždami į Barseloną aplankėme cava gamyklą – labai entuziastingas gidas mums papasakojo apie „Freixenet“ firmą ir „Cava“ gaminimo procesą. Buvome sužavėti. Dieną užbaigėme bendra klasės vakariene kavinėje.

Trečioji diena

Ryte mus pasitiko įvairūs jūros gyventojai Barselonos akvariume. Daugumą labiausiai nustebino ilgas permatomas tunelis didžiulio akvariumo dugne. Vėliau skriejome virš Barselonos funikulieriumi ir atsidūrėme ant Montjuic kalno. Čia aplankėme vietą, kurioje vienu pasivaikščiojimu galima pamatyti visą Ispanijos architektūrą. Toliau turėjome daug laisvo laiko praleisti paskutinį vakarą Barselonoje su savo draugais.

Ketvirtoji diena

Paskutinę kelionės dieną mus džiugino ypač geras oras – saulė, giedras dangus ir 20 laipsnių šilumos. Kai kurie traukė į kavines paskutinį kartą paskanauti ispaniškų patiekalų, kiti nusipirko kelis suvenyrus, o galiausiai visi kartu traukiniu išvykome į oro uostą ir netrukus jau grįžome į snieguotą Lietuvą – kelionė nuo lėktuvo iki Vilniaus oro uosto buvo nepavydėtina.

Nors buvo liūdna palikti tokią gražų ir įdomų miestą, IVg klasės mokiniai yra labai patenkinti tokia pačių susiorganizuota kelione. Dėkojame savo auklėtojai Vilijai ir mokytojai Miglei bei skatiname visus mokyklos mokinius keliauti ten, kur širdis labiausiai kviečia!